۵ آذر ۱۴۰۱

راه اندازى سامانه پاسخگویى ٢۴ساعته بازنشستگان/عامریان: سامانه مرات ٢۴خط مقدم خدمت به بازنشستگان است

همزمان با سالروز پربرکت امام رضا(ع)،سامانه پاسخگویى ٢۴ساعته بازنشستگان فولاد_مرآت٢۴_باحضور مدیرعامل،معاونان و اعضاى هیأت مدیره صندوق بازنشستگان فولاد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومى شرکت مرآت کیش،حسین عامریان،مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)گفت:افتتاح سامانه مرآت٢۴ اقدام مبارک و ارزنده اى است که همکاران ما در معاونت فنى و شرکت مرآت با تلاش شبانه روزى بسیار زودتر از آنچه ما تصور میکردیم راه اندازى کردند.
وى افزود:هدف ما از پاسخگویى ٢۴ساعته به بازنشستگان این است که به ولى نعمتان خود این اطمینان را بدهیم که پیگیر مشکلات آنها در تمام شبانه روز هستیم.
عامریان در ادامه تاکید کرد؛به هیچ عنوان نباید در پاسخگویى دچار روزمرگى شویم و باید درنهایت احترام پاسخگوى بازنشستگان باشیم.
وى اظهار داشت:بازنشستگان نباید نیازى به مراجعه حضورى براى رفع مشکلات خود داشته باشند و این سامانه باید خط مقدم خدمت به این عزیزان باشد.
در این مراسم،مهدى شهیدى مدیرعامل شرکت مرآت کیش ، ضمن ارائه گزارش از روند آماده سازى این مرکز اظهار داشت در این سامانه تمامى کارهاى خدماتى و پشتیبانی بازنشستگان مانند بیمه، بیمه تکمیلی،درمانى و مشاوره اعم از حقوقى و خانواده ارائه میشود.
وى افزود اگر بازنشسته اى تماس بگیرد و مشکلش حل نشود،به قسمت شکایات راهنمایى میشود و این قسمت تا حل مشکل پیگیر آن خواهد بود.
شهیدى اظهار داشت:تمامى بازنشستگان محترم فولاد در تمامى ساعات شبانه روز میتوانند با تماس با شماره تلفن ٩١٣٠٢٠٢٠-٠٢١ تمامى مشکلات و خواسته هاى خود را با این سامانه در میان بگذارند و مطمئن باشند اپراتورهاى ما تا حصول نتیجه پیگیر مشکلات این عزیزان خواهند بود.

انتهای پیام/

فهرست مطالب