به گزارش روابط عمومی مرآت کیش،کارکنان و مدیران اداره روابط عمومی و طرح و برنامه نخستین بخشهایی بودند که در بدو حضور دکتر میثم توکلی با وی دیدار کردند و ضمن بیان مسائل و دغدغههای خود از نزدیک با نقطه نظرات و دیدگاههای سرپرست جدید برای بهبود فرآیندهای کاری آشنا شدند.
توسعه تبلیغات بر بستر پیامرسان های داخلی، شناسایی و بکارگیری نیروهای توانمند در حوزه روابطعمومی در سایر بخشهای مجموعه برای ایجاد «طرح همیار روابط عمومی»، تعیین تکلیف موضوعات مغفول مانده، شبکهسازی و اطلاعرسانی به سطوح مختلف جامعه هدف، شناساندن اقدامات بخشهای مختلف شرکت در قالب گزارش های عملکرد دورهای، ایجاد فرآیند های دقیق و کارشناسی شده از جمله محورهای مهمی بود که توسط سرپرست شرکت مرآت کیش برای کارکنان واحد روابط عمومی تشریح شد.
همچنین از مهمترین موارد مطروحه در نشست با واحد طرح و برنامه میتوان به برنامهریزی در راستای افزایش درآمد هتلها، اصلاح ساختار و بهبود فرآیندهای داخلی، برنامهریزی در راستای ارائه خدمات آموزشی مطلوب، تدوین گامهای عملیاتی برای راهاندازی اپلیکیشن رفاهی و سیاستگذاری در راستای توسعه خدمات گردشگری و رفاهی اشاره داشت.
گفتنی است، در روزهای آتی این نشستها با سایر واحد ها و بخشها بصورت مستمر برگزار خواهد شد.
بدون دیدگاه