۳۶ هزار نفر شب اقامت بازنشستگان فولاد در هتل های تحت پوشش مرآت کیش

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ارائه 36 هزار نفر شب خدمات هتلی به بازنشستگان فولاد در یک سال گذشته خبر داد.

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان اعلام شد:۳۶ هزار نفر شب اقامت بازنشستگان فولاد در هتل های تحت پوشش مرآت کیش

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ارائه ۳۶ هزار نفر شب خدمات هتلی به بازنشستگان فولاد در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرآت کیش، علیرضا اقبال ضمن تبریک روز خانواده و تکریم خانواده، با بیان اینکه مهمترین عامل برای حفظ رضایتمندی بازنشستگان خدمت صادقانه و ملموس است، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته بالغ بر ۸ هزار بازنشسته و خانواده محترمشان در هتل‌ مرآت مشهد و هتل بزرگ گاجره اقامت داشته‌ و از خدمات رفاهی این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

عضو هیئت مدیره مرآت کیش، با تأکید بر اینکه تلاش شده متناسب با افزایش کمی پذیرش مسافر در هتل‌های تحت پوشش، کیفیت ارائه خدمات نیز افزایش یابد، افزود: تکمیل زنجیره سفر و تسهیل در ارائه خدمات گردشگری از صدر تا ذیل، از جمله مهمترین دغدغه‌های مجموعه تلاشگران شرکت توسعه سرمایه‌گذاری راهبرد مرآت کیش است که با توجه به زحمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مهم تا حدود قابل توجهی محقق شده است.اقبال، خاطر نشان کرد: افزوده شدن ترانسفر در هتل‌های تحت پوشش با توجه به ضرورت بهره‌مندی بازنشستگان از این خدمات، بهسازی و بازسازی بخش‌های مختلف هتل‌ها و همچنین ارتقاء تجهیزات و خدمات پذیرایی و اقامتی از جمله مواردی است که طی مدت اخیر به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت به بازنشستگان و خانواده آن‌ها یک وظیفه مهم است که نیازمند همکاری و هم‌افزایی میان همه بخش‌های صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه است، ادامه داد: خوشبختانه در صندوق فولاد عزم جدی برای توسعه سبد خانوار در حوزه گردشگری وجود دارد و به تبع آن شرکت مرآت کیش نیز تلاش دارد با افزایش تنوع در ارائه خدمات گردشگری نیازمندی های جامعه هدف خود را بیش از پیش مرتفع سازد.

اقبال یادآور شد: اقداماتی نظیر آغاز فرآیند بازسازی مجموعه آبی هتل بزرگ گاجره و به نتیجه رسیدن آن در ماه‌های آتی، اقدامی است که می تواند رضایت بازنشستگان را در دریافت خدمات با کیفیت و مناسب به همراه داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *