صوفی: هتل گاجره همکاری خوبی با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی داشته است

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: هتل گاجره همکاری خوبی را در مقصد با ما داشته و امیدواریم همین درک موضوع و فهم مشترک که بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مدیران هتل گاجره است، استمرار داشته باشد تا ما رالی های بیشتری را برگزار کنیم.

صوفی: هتل گاجره همکاری خوبی با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی داشته است

به گزارش روابط عمومی مرآت کیش، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اشاره به تجربه خوب خود از هتل گاجره گفت: در دهه ۷۰ ما در سازمان صدا و سیما سمیناری را در هتل گاجره برگزار کردیم تجربه بسیار خوبی برای ما بود.
وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر هم دوستان همکاری خوبی با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی داشته اند، کانون در طول سال انواع فعالیت های اتومبیلرانی، رالی و تور را انجام می دهد.
یکی از مواردی که باعث می شود ما با انگیزه بیشتری رالی ها را برگزار و مبدأ و مقصد را تعریف کنیم، همکاری تأسیسات اقامتی است که یا در طول مسیر است یا در مبدأ و مقصد، هتل گاجره جزو آن دسته ای است که همکاری خوبی را در مقصد با ما داشته و امیدواریم همین درک موضوع و فهم مشترک که بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مدیران هتل گاجره است، استمرار داشته باشد تا ما رالی های بیشتری را برگزار کنیم.
صوفی تصریح کرد: هتل گاجره در موقعیت خوبی واقع شده و گردشگران زیادی در آن منطقه تردد می کنند، با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی متفاوت از دیگر هتل هاست و همین تفاوت باعث می شود علاقه مندان بیشتری به آنجا بروند و کسانی که رالی انجام می دهند، هتل گاجره را برای اقامت انتخاب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *