مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز: ظرفیت منحصر به فرد هتل گاجره برای جذب گردشگر خارجی

ظرفیت منحصر به فرد هتل گاجره برای جذب گردشگر خارجی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: در دوره جدید مدیریت مرآت کیش، پیگیری ها و اتخاذ تدابیر راهبردی بیانگر روزهای خوب برای هتل گاجره و موفقیت این مجموعه اقامتی برای جذب گردشگران خارجی است.

به گزارش روابط عمومی مرآت کیش، رحیم خاکی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به حضور فعال بخش خصوصی در استان البرز در حوزه گردشگری اظهار کرد: بدون شک بخش خصوصی می تواند در توسعه گردشگری استان نقش موثری را ایفا کند.
وی افزود: تجربه و پیشینه هتل گاجره می تواند در بهبود کیفیت ارائه خدمات گردشگران داخلی و خارجی موثر باشد و در این مسیر، کمک به حل مشکلات بخش های خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری از وظایف حاکمیتی ما به شمار می رود.
خاکی با بیان اینکه باید در تأمین زیرساخت ها و امکانات حامی بخش خصوصی باشیم، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی گاجره، گازکشی از نیازهای اصلی این مجموعه محسوب می شود که باید در این حوزه همراهی داشته باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به حل مشکل گازرسانی به تأسیسات گردشگری، تصریح کرد: به زودی شاهد گازرسانی به جاده چالوس خواهیم بود و قطعاً یکی از اولویت دارترین مراکز هم برای گازرسانی هتل گاجره است، طی چند روز آینده مکاتبات صورت می گیرد چرا که بحث گازرسانی جزو مصوبات اخیر استان بوده است.
خاکی در ادامه اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت مرآت کیش، پیگیری ها و اتخاذ تدابیر راهبردی بیانگر روزهای خوب برای هتل گاجره و موفقیت این مجموعه اقامتی برای جذب گردشگران خارجی است.
وی تأکید کرد: مجموعه مرآت کیش می تواند با سرمایه گذاری بیشتر در جهت جذب گردشگر خارجی اقدام کند، این موضوع از تأکیدات ویژه استاندار البرز هم بوده چرا که نقش موثر در ورودی گردشگر خارجی می تواند درآمدزایی خالص را برای ما به همراه داشته باشد، به همین جهت مرآت کیش می تواند در میزبانی از گردشگران خارجی پیشگام شود و تصویر گردشگری استان البرز را پررنگ تر کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *