نمایشگاه هفدهم فرصتی طلایی برای مقابله با ایران هراسی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است

مدیرعامل مرآت کیش: نمایشگاه هفدهم فرصتی طلایی برای مقابله با ایران هراسی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش برپایی نمایشگاه هایی همچون هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری را مهم و اثرگذار دانست و گفت: توسعه روابط تجاری با کشورهای پیشرفته در حوزه گردشگری یکی از خروجی های مهم این نمایشگاه است.

به گزارش مرآت کیش، علیرضا اقبال مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش، درباره برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار کرد: بدون شک حضور در این نمایشگاه فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را در اختیار فعالان این عرصه قرار می دهد.

وی با اشاره به حضور شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش در نمایشگاه هفدهم گفت: ما در این نمایشگاه با حمايت مديرعامل و مديران ارشد صندوق بازنشستگي فولاد، با نگاهی نو در عرصه ارائه خدمات رفاهی به ویژه برای قشر بازنشسته، به دنبال آشنایی مخاطبان و فعالان حوزه گردشگری با مجموعه خدمات و امکانات مرآت کیش هستیم.
اقبال برپایی نمایشگاه های بین المللی را مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: به طور معمول خروجی این نمایشگاه ها و برگزاری نشست های B 2 B، توسعه روابط تجاری با کشورهایی با ظرفیت بالای گردشگری در حوزه گردشگری است که می تواند برای کشور نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش تأکید کرد: علاوه بر بعد اقتصادی، می توانیم با نمایش ظرفیت های بی بدیل در حوزه گردشگری و معرفی ایران به عنوان یک مقصد گردشگری امن، تبلیغات منفی علیه کشور را که در قالب پروژه ایران هراسی تعریف شده، خنثی کنیم.
اقبال در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی شایسته ایران از مهمانان خارجی و بازدید این افراد از توانمندی های ایران در حوزه گردشگری می تواند کاری کند که هرکدام از مهمانان خارجی، به نوبه خود سفیر گردشگری ایران شوند و در سفر به کشورشان، ایران زیبا را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *