بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل پشتیبانی صندوق بازنشستگی فولاد از هتل مرآت مشهد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد با همراهی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش و مدیر کل پشتیبانی صندوق بازنشستگی فولاد از امکانات رفاهی و نحوه خدمت‌رسانی هتل مرآت مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرآت کیش، درجریان این بازدید یک روزه، راشدی ضمن بررسی عملکرد این هتل از نزدیک بخش‌های مختلف را مورد بازبینی قرار داد و ضمن اعلام رضایت از خدمات ارائه شده در این هتل، بر ضرورت بهسازی، تجهیز و ارتقاء خدمات تأکید کرد.

راشدی با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده، ۸۰ درصد بازنشستگان از خدمات رفاهی هتل مرآت مشهد رضایت دارند، گفت: در دوران مدیریت جدید شرکت مرآت کیش، پیگیری‌های مستمر و اقدامات جدی برای بهبود ارائه خدمت به بازنشستگان انجام شده است.

وی با اشاره به پشتیبانی صندوق از اقدامات فنی و کارشناسی شده در هتل مرآت، افزود: عملیاتی شدن طرح‌های موجود که عموماً در حوزه تجهیز و مرمت است می‌تواند فضای بهتری را برای ارائه خدمت متناسب با شأن بازنشستگان در اختیار زحمت‌کشان مرآت قرار دهد.

در ادامه علیرضا اقبال مدیرعامل شرکت توسعه راهبرد مرآت کیش با تأکید بر اینکه مجموعه مرآت کیش، تمام توان خود را برای میزبانی شایسته از زائران امام رضا (ع) به کار گرفته است، تصریح کرد: باور ما این است که بازنشستگان محترم فولاد باید در محیطی فارغ از دغدغه‌ به مشهد مقدس سفر کنند و با اقامت مناسب، هرچه بیشتر از برکات این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

وی، یادآور شد: تلاش داریم با اتکاء به طرح‌های کارشناسی، تخصصی و باصرفه اقتصادی، اقدامات متفاوت و کارآمدی را در زنجیره سفر به بازنشستگان معزز فولاد ارائه دهیم که ارائه خدمات هتلینگ استاندارد یکی از مهمترین محور های این اقدام وعمل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *