تدوین طرح ارتقاء خدمت‌رسانی در هتل گاجره

همزمان با احصاء نظام مسائل هتل بزرگ گاجره، طرح ارتقاء خدمت‌‌رسانی در این هتل مورد بررسی و تدوین قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه رآهبرد گردشگری مرآت کیش، طی نشست تخصصی سرپرست شرکت مرآت با مدیران این شرکت طرح ارتقاء سطح کیفیت در خدمت‌رسانی هتل بزرگ گاجره مورد بررسی قرار گرفت.
علیرضا اقبال در این نشست با تاکید بر اینکه لازم است با شناخت کامل از همه تلاش‌های انجام شده و مسائل پیش‌رو، تصمیمات قاطعی برای ارتقاء فعالیت‌های مرآت گرفته شود، گفت: هتل بزرگ گاجره امروز یک ظرفیت کم نظیر در عرصه گردشگری است که باید با نگاه جامع و اتخاذ راهکار‌های نوین، مورد بهره‌برداری شایسته قرار گیرد.
وی، یادآور شد: شناخت دقیق از ظرفیت‌های موجود در کنار اتخاذ سیاست‌های تخصصی و راهبردی حلقه وصلی برای آینده درخشان‌تر هتل گاجره خواهد بود که به نحو شایسته رقم خواهد خورد.
اقبال، افزود: برگزاری رویدادهای متناسب با نیاز جامعه هدف یکی از اقداماتی است که می‌تواند در مقاطع زمانی مختلف گردشگران را به سوی این مجموعه تفریحی اقامتی سوق دهد.
وی در پایان افزود: اشاعه گردشگری یکی از برنامه‌های جدی ما برای هتل گاجره است و اعتقاد راسخ دارم با پیگیری و اقدام مستمر می‌توان گاجره را به یک مقصد گردشگری بین‌المللی تبدیل کرد.
در ادامه این نشست ضمن بررسی آمارهای رسمی ورودی گردشگران استان البرز و همچنین جمعیت استان های مجاور این هتل و ایده های مدیران در خصوص چگونگی جذب گردشگر مورد تبادل نظر قرار گرفت و در این راستا تصمیماتی اتخاذ شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *