راشدی: اوایل سال ۱۴۰۳ نوسازی و بهسازی هتل گاجره آغاز می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از آغاز نوسازی و بهسازی هتل گاجره در اوایل سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرآت کیش، یدالله راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد کشور در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، ضمن بازدید از غرفه مرآت کیش گفت: گاجره یک ظرفیت ملی مغفول در صندوق بازنشستگی فولاد است که طی سال های گذشته به دلیل کم توجهی، بخش هایی از این هتل تخریب شد.
وی افزود: نگاه هیأت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل مجموعه مرآت کیش این است که اتفاق خوبی برای گاجره بیفتد، آقای اقبال مدیر جوانی است که تیم خوبی را در مجموعه خود مستقر کرده، به همین جهت خوش بین هستیم که اتفاقات خوبی بیفتد،.
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: کارهای خوبی در حوزه زیرساخت انجام شده، از بحث گازکشی تا برگزاری مناقصه و‌نوسازی استخر، گاجره سالن همایش های کم نظیری دارد که باید نوسازی شود.
راشدی با بیان اینکه عدد خوبی را برای نوسازی و بهسازی هتل گاجره پیش بینی کرده ایم، گفت: اوایل سال ۱۴۰۳ نوسازی و بهسازی هتل گاجره آغاز می شود، این هتل در یک بازه زمانی طولانی مورد بی توجهی واقع شده و حداقل به یک بازه زمانی ۲ ساله برای نوسازی و بهیازی نیاز دارد.
وی با تأکید بر اینکه هتل گاجره جزو اولویت های صندوق بازنشستگی فولاد برای ارائه خدمت به بازنشستگان است، گفت: نوسازی و بهسازی گاجرهراشدی: اوایل سال ۱۴۰۳ نوسازی و بهسازی هتل گاجره آغاز می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *