نگاه اصلی ما خدمت به بازنشستگان است

نشست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد و سرپرست شرکت مرآت کیش، معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد و سرپرست شرکت توسعه راهبرد مرآت کیش در راستای خدمات بیشتر برگزار شد.

در این جلسه ابراهیمی معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اشاره به ظرفیت های خوب و خدمات دهی با کیفیت هتل مرآت مباحثی را پیرامون ضرورت سفر های سیاحتی مطرح کرد و گفت: بازنشستگان محترم از خدمات هتل مرآت مشهد رضایت دارند و همین امر موجب می شود این شرایط برای سفرهای سیاحتی بازنشستگان نیز به وجود آورده شود. ما باید شرایط سفرهای سیاحتی مانند کیش، شمال و سایر نقاط را مانند سفر مشهد مقدس برای بازنشستگان عزیز به وجود آوریم.
علیرضا اقبال سرپرست شرکت مرآت کیش نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم ایجاد سفرهای سیاحتی برای خانواده بازنشستگان فولادی گفت: ما درصددیم تا با راه اندازی آژانس های هوایی بتوانیم هزینه مسافرت هوایی بازنشستگان را با قیمت مصوب دولتی با سهولت در اختیار آنها قرار دهیم.
وی افزود: تفاهم نامه با مجموعه های تفریحی جزیره کیش نیز از دیگر برنامه هایی ست که با جدیت پیگیر آن هستیم. ما در تلاشیم تا با همکاری و تفاهم با شرکت های گردشگری علاوه بر تکمیل سبد خدمتی به بازنشستگان، بتوانیم شرکت مرآت کیش را که دارایی بازنشستگان عزیز می باشد به سود قابل توجهی برسانیم.
اقبال تاکید کرد که نگاه اصلی ما خدمت به بازنشستگان است و ما خود را مدیون این بزرگواران می دانیم.
خانم شجاعی مدیر امور سلامت، درمان و رفاه اجتماعی نیز با تشکر از خدمات هتل مرآت گفت: هتل گاجره دیزین نیز ظرفیت خوبی دارد تا بتواند همانند هتل مرآت مشهد پذیرای بازنشستگان باشد. موضوع پرداخت یارانه ، پرداخت اقساطی هزینه اقامت و غذای هتل گاجره نیز جزو مواردی ست که باید عینا در هتل گاجره ایجاد شود تا بازنشستگان بتوانند از خدمات این هتل نیز بهره مند شوند.
لازم به ذکر است این جلسه در ساختمان معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *