برگزاری ششمین نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه

ششمین نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه با تأکید بر لزوم وجود پیوست رسانه‌ای برای طرح های شاخص شرکت‌ها و عزم جدی روابط عمومی‌ها برای نقش آفرینی موثر در سال آینده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرات کیش به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد، مدیر روابط عمومی صندوق فولاد در سخنانی در این نشست با تقدیر از همدلی و همکاری روابط عمومی‌های تابعه در جهت تحقق اهداف ترسیم شده به برخی از مهم‌ترین دستاوردهای صندوق در سال جاری پرداخت.
*تبیین دستاوردهای صندوق

وی گفت: صندوق فولاد اولین صندوقی بود که عیدی بازنشستگان را پرداخت کرد که این خبر بازتاب وسیع و مطلوبی در سطح جامعه بازنشستگی و رسانه‌ها داشت. همچنین صندوق فولاد برای اجرای همسان‌سازی و اصلاحیه آن و پرداخت معوقات بیش از ۱۰ همت به بازنشستگان عزیز از محل منابع داخلی پرداخت کرد.

تیمورپور افزود: بهبود خدمات درمانی و صفر شدن فرانشیز، پرداخت وام ضروری و اختصاص یارانه سفر از دیگر اقدامات و دستاوردهای مهم بود. در خصوص شرکت‌ها نیز با برنامه‌ریزی و تلاش صورت گرفته تیم مدیریتی صندوق، سه شرکت صندوق از زیان خارج شدند و شرایط امیدوارکننده‌ای دارند.

*نتایج ششمین نشست هم‌اندیشی
مدیر روابط عمومی صندوق فولاد همچنین در خصوص نتایج این نشست گفت: در ششمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه صندوق در خصوص بندهای پیوست رسانه‌ای ابلاغی شورای اطلاع‌رسانی دولت تبادل نظر شد و مقرر گردید شرکت‌ها برای پروژه‌های شاخص خود در سال آینده پیوست رسانه‌ای تهیه کنند.
وی افزود: همچنین درباره نتایج اولین جشنواره امتداد و به ویژه نکات ارزشمند بیانیه هیئت داوران جشنواره تاکیدات لازم صورت گرفت تا روابط عمومی‌ها با نقاط ضعف و قوت بیشتر آشنا شوند. ضمن اینکه از شرکت دخانیات بابت کسب چند رتبه برتر در جشنواره امتداد تقدیر به عمل آمد. البته درباره تقویت محتوا و سایت‌های شرکت‌ها و برنامه‌ریزی برای موضوعات باقی‌مانده تا پایان سال با ابزار هنر و رسانه تاکید شد.
وی گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات متنوع به بازنشستگان صعب‌العلاج در راستای کمک به مدیران میانی صندوق مورد تاکید قرار گرفت و در این خصوص مقرر شد شرکت شسبد نیز از ظرفیت‌های خود برای ایفای ماموریت‌های جدید بهره گیرد.
مدیر روابط عمومی صندوق فولاد گفت: این نکته مورد تاکید قرار گرفت که روابط عمومی‌ها باید در تصمیم‌گیری‌های شرکت‌ها در سال آینده نقش جدی داشته باشند و به موضوعاتی نظیر شفافیت اقدامات، عملکرد مطلوب، بودجه و آموزش منابع انسانی توجه ویژه شود.

icon

۸:۰۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *