عزم جدی صندوق بازنشستگی فولاد برای حمایت از هتل گاجره و هتل مرآت مشهد

شریفی: صندوق بازنشستگی فولاد عزم جدی برای حمایت از هتل گاجره و هتل مرآت مشهد دارد

شریفی: صندوق بازنشستگی فولاد عزم جدی برای حمایت از هتل گاجره و هتل مرآت مشهد دارد

عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: من به عنوان عضو هیأت مدیره می گویم این عزم در صندوق فولاد وجود دارد که حمایت کند تا هر دو مجموعه هتل مشهد و گاجره به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش روابط عمومی مرآت کیش، ناصر شریفی، گفت: امروز صنعت گردشگری یکی از صنایع بسیار سودآور است که دنیا به سمت آن رفته و حرف های زیادی برای گفتن دارد، تمامی کارشناسان هم به این باور رسیده اند که صنعت گردشگری می تواند در ابعاد مختلف برای کشورها سودآوری داشته باشد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی فولاد که شرکت مرآت کیش هم‌ زیر مجموعه آن محسوب می شود، دو مجموعه بسیار ارزشمند در اختیار دارد، یکی هتل گاجره با موقعیت عالی و دیگری هتل مشهد، ما بارها به همکاران گفته ایم که اگر بتوانیم این دو مجموعه را به خوبی حمایت کنیم، می تواند برای صندوق و بازنشستگان که جامعه هدف ما هستند، سودآوری داشته باشد.

شریفی با بیان اینکه نیاز به یک اهتمام ویژه برای حمایت از این دو مجموعه وجود دارد، گفت: ما در بخشی از موضوعات درگیر بروکراسی اداری هستیم، شاید خیلی از بخش های خصوصی اگر چنین ظرفیتی در اختیار داشتند بهترین بهره برداری را از آن می کردند.عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: هتل گاجره به واسطه موقعیت جغرافیایی کنار پیست دیزین می تواند زمینه ای برای جذب گردشگر خارجی باشد، چون پیست دیزین یک پیست بین المللی است و قبل از کرونا از کشورهای خارجی مهمان داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت بالقوه ای داریم که باید با یک‌ راهبرد اصولی آن را بالفعل کنیم، گفت: هتل گاجره سرمایه ای است که باید برای بازنشستگان و سایر گردشگران از آن استفاده کنیم، آقای اقبال هم خوش فکر هستند و ایده های خوبی دارند و من به عنوان عضو هیأت مدیره می گویم این عزم در صندوق فولاد وجود دارد که حمایت کند تا هر دو مجموعه هتل مشهد و هتل گاجره به جایگاه واقعی خود برسد.

شریفی در پایان گفت: خوشبختانه در بودجه ۱۴۰۳ رقمی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کردیم و تصویب شده که فکر می کنم اتفاق مبارکی برای این مجموعه خواهد افتاد، امیدواریم سال جاری، سال شکوفایی هر چه بیشتر هتل مرآت مشهد و هتل گاجره باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *